學生唔應該自殺,要死嘅係班畜牲官員

「慎入,內含粗口諧音!」

好有壓迫感、真係離L哂譜,香港依家咩世界呀,竟然變成學生自殺之都。唔好賴學生唔識承受壓力、唔好再賴家長唔關心學生、更加唔好賴老師教得唔好。如果要批評人,唔該呢個連畜牲都不如嘅不知那個所謂嘅吳L得掂局長少D計劃外訪,多D正視一下個教育方針,係唔L係你哋班高官管治手法有問題、定係根本成個正苦管理制度有問題。PK只可惜依家見到嘅所謂官員,正一杏加橙,冇一個稱得上係父母官,佢哋完全脫離社群,只學會閉門造車、聽命北大人。

香港市民辛苦繳納稅項,倒L哂去大白象工程、花L費去一帶一路、優L待哂內地學生、創傷局同油水地產項目繼續益自己友。尤其舊年開始,鄰近經濟強國政權魔爪終於按耐不住,開始原形畢露;主子出招,引發香港市民佔領行動,社會疲於奔命;陸捌畜牲乘勢繼續主導鬥爭民粹,創作黑警奸角、暴徒歹角、暴動劇本,故事發展得愈亂愈好,自己撈油水吹佢唔漲;大學唔聽話,就硬要委任沙皇做主席,延續爭拗;DL特首就是超然於一切阻力,一男子就可以否決發牌俾香港電視,引來電視迷日以繼夜守衛政總立法會;推行國教唔L掂,做就學生家長老師又要捱更抵夜包圍政總,又話市民唔啱;到時就有藉口話要喺亂世用重典,成就佢嘅封功偉績。正苦部門亦都緊貼內地部門施政手法;非法堆填,放過佢、越境執法,冇佢符、亞視不再永恆要欠薪,又唔告;業主狂加租,老字號執得一間得一間,又唔出聲。

真係怨聲載道,愈數愈多不平事,小喇叭試問呢個城市,我哋嗰D開始懂事、關心社會、寄望未來嘅中學生大學生係咪有好Q多煩惱呢?家長又真係今日唔知聽日事,可能飯碗不保,都係咪冇時間理吓子女呢?本來學生生活係最無憂無慮、盡情玩樂、談情說愛、發展興趣運動技能好時機,點解要勞煩佢哋為自己嘅未來爭取本來其實係應得嘅學習環境、上流機會、政制發展呢?到底大人為咗下一代爭取過咩呢?呢班禮義廉、鄉下牛屎飛、擦鞋商假、紅衛殘兵,重要攪亂香港幾耐,搵香港幾多著數呢?

李露媚係人都知道再死多一個學生都嫌多,教育局唔好再遲十拍,依家就做嘢啦!對正下藥,真心為學生做事,知唔L知咩叫「反思會」,可唔可以全港學校停一兩節課,傾吓學生自殺議題,其實都已經係好好嘅通識學習題目,乘勢加強學生輔導情緒支援,爭取將來教育經費就業機會,重回正軌施政,摌走PK689同埋佢D黨羽,好讓香港本土嘅真正未來主人翁可以安心學習,唔好再多一個學生自殺啦唔該!

資料@立場新聞

仔,你放心搵你嘅夢想,行你嘅路,老豆老母上下一心永遠撐你。

留言

熱門文章