七一尖to尖


七一好危險,唔適合行街睇戲,無謂俾狗追;七一冇嘢值得慶祝,唔好開電視機,都係上山強身健體,發吓白日夢。一年一度行山跑步盛事「尖鼻咀至尖沙咀郊遊活動」,今年好似冇人做搞手,不過如果想自己行一次都無妨,自己上網搵個GPX,約定兩三個知己,跟住嚟行;而大叔今年腳痛,唯有睇返舊相,緬懷一下當年嘅開心回憶。



話說喺某年某月某日,集齊幾位大叔,興高采烈咁玩咗呢段路,我哋請到個車手載我哋一程,嚟到起點尖鼻咀,趁朝頭早冇咁熱就準備起行。已經一段時間冇嚟過呢邊,大叔驚覺原來北面已經起咗好多高樓大廈,感覺到虛火越燒越猛,本土生活壓力越來越大,唯有嚟多啲大自然,觀察野生動物,學習究竟點樣適者生存、保留有用身軀,將來繼續將公義良知世代相傳。




今次旅程kill標係一大重點,所以我哋都由上龜山開始作為出發點,然後就順勢沿邊境路向天水圍進發,期間因為落過雨,所以都要避過水氹同爛泥,重臨漁塘濕地,間中見到唔同種類嘅水鳥,回想起當年學習觀鳥嘅日子,真係好有趣,智識仍然終身受用。




穿過一排村屋,就會進入市區,首先嚟到橫洲工業區,繼續南下,就會到達元朗。太陽一出,就已經熱到飛起,嗱嗱臨入廁所,洗個面、降吓溫,再買枝水特補充一吓。期間經過好出名嘅南邊圍,好彩唔見有白衫人喺村口恭候,不過都係早走為妙,無謂比藤條侍候,因為呢度係冇執法人員巡邏嘅地方。

我哋一班幾百歲嘅大叔,一路向西,沿着錦田公路,邊走邊講笑,不知不覺間,就嚟到石崗機場外圍,然後再到八鄉,見唔到三粒花,就決定上去雷公田之前,嚟個大補給;呢一段路,好彩有地膽大叔帶路,如果唔係,一定蕩失路。



終於可以轉返行山路,沿著山明水秀嘅甲龍古道,影完大叔的愛嘅劇照,就可以慢慢到達荃錦公路;而嚟到連姐個舖頭,唔係唔幫襯一下同埋打卡吓話。歡樂時光好快就完,避無可避咁大叔沿著大帽山道,一路走上白波波。雖然大家都係麻甩佬,但係大家著住件隊衫,都真係好吸睛,如果唔影多幾張靚相,真係對唔住自己。




不過大帽山成日出現天有不測之風雲,剛才陽光普照,下一秒就變成大雨滂沱;幾位大叔又要即刻九秒九狗衝落四方亭避雨。大家都順住個地心吸力,快腳咁走到落鉛礦坳,再嚟個小休,跟著就拾級而上草山喇!其實唔係諗住要kill標嘅話,行城門林道都可以落返城門燒烤場;不過既然最後大家嘅選擇都係鍾意kill標,就要行埋上針山;不過竟然有兩位帶頭嘅大叔,傾得興高采烈,錯過路口走過籠,白白要行返上斜路兼加操兩公里啊!所以大家嚟到分岔口,真係要打醒十二分精神,唔該唔好一錯再錯呀!





原本以為會逆走麥徑,原來係要上孖指徑,大師兄疏於練習,故此上山有啲窄窄地,我哋幾個師兄弟隊友,唯有半推半就、前拉後推咁幫佢上山頂。今次亦都係大叔第一次上呢個山,原來風景角度都耳目一新,落山之後可以折返金山路,遇上難得一見嘅飛水瀑布,然後再出返大埔公路。途中有一架貨Van,司機帶埋一大堆麵包皮,拎嚟餵野豬同馬騮,搞到烏煙瘴氣,養成啲野生動物以後只係會向遊人乞求食物,甚至乎會變本加厲攻擊途人,實在係好心做壞事。






喺個巴士站,有隻善良嘅馬騮已經喺度等緊嘢食,不過我哋冇理佢,一齊行返上天橋過對面馬路,上琵琶山打卡先,跟住剷林落返大埔公路,就真係有驚喜,覺得好好玩啦!其實好多水利設施同埋公路建築,都有超過100年歷史,以前英國人真係留咗好多好嘢比香港人;不過估唔到,而家唔使等10年,就可以將所有好嘢毁於一旦。跟著落嚟嘅日子,我哋都係要乖乖咁上返行人路,跑到下一個景點嘉頓山;之前試路喺呢段路仆過街,不過今次一定唔輸得,唔會再衰第二次。打完呢個卡,已經入黑,我哋都開著電話燈,落返市區,繼續剩低嘅幾公里路線。




由深水埗去尖沙咀,可以有好多條路線,我哋試路嘅時候,選擇咗最外圍嘅一條路,想盡量避開啲燈位同人群;雖然遠咗,但係跑起上嚟比較暢通無阻。其實九龍真係好細,我哋話咁快,就穿過旺角、油麻地、佐敦,然後到達尖沙咀。我哋繼續閃避人潮,轉咗入海港城下面嘅港威大道,經過五枝旗杆,同埋尖沙咀天星碼頭,順利到達尖沙咀鐘樓終點。




大家靜咗一陣,一齊見證香港島嘅夜景,大叔都好有感觸,不約而同感嘆一口氣,其實「香港真係好L靚」!香港人要贏!邊個邊個就一定要輸喇!

終於成就解鎖尖to尖,其實呢一段路,最緊要搵多幾個伴同邊度有補給位置,記得定時飲水食飽;如果嚟緊想喺七一運動一下嘅跑友,相信自己實力,你/妳一定可以完成。
此文章謹為本大叔囉嗦之作,與其他人士、機構及活動立場無關。

幫手叫多啲人入嚟呀! I want you to follow my page on MeWe 囉嗦大叔 long-winded uncle https://mewe.com/p/%E5%9B%89%E5%97%A6%E5%A4%A7%E5%8F%94long-windeduncle

留言

熱門文章