2023倫敦馬拉松(十一)

難得返嚟腥梘,當然想體驗一下郊野公園嘅氣息,順便做埋cross training,予訓練于娛樂。所以約咗以往唔同單位嘅隊友,一齊行吓以前走過嘅路,回顧吓以前、緬懷吓過去;又展望將來、鼓勵吓大家。 

今次搵嚟馬鞍山代表,重臨我哋嘅訓練基地,一邊行一邊有講有笑;只要目標清晰,縱使天各一方,點吓頭問候完,大家都會仲有好多嘢想分享,果然「天變地變情不變」啊! 我哋主要嘅目的地係大金鐘同昂坪,以前大叔都曾經帶同愛犬一齊登頂,讓汪星人眼界大開,同其他犬朋友都多個話題嘛!其實人在尖頂,就能夠吸收大地靈氣。我哋搵個位置,面對西貢海,做起坐禪;一齊專注呼吸,身邊噪音頓成過客;心存正念,開放心屝,隨意接收上天訊息,心情變得豁達開朗,即能忘卻煩憂;雖然前路可能仍覺迷惘,但相信撥開雲霧,總會尋找到出路。


對於我哋幾個身經百戰嘅山友,所有困難、險阻,都曾經克服,亦有能力克服,更加相信將來都一定可以克服。 前往石林之前嘅山路,已經開發成石級小徑,大自然成長嘅痕跡,漸漸被人工化工程取代,希望所有「完善制度」都從未發生,讓所有動植物都能夠按其天然生存條件,自由自在地健康安全成長。



以前受到火災燒毁嘅山頭,依家都綠草如茵;山下居民暫時仍能夠居者有其屋,不過聽聞有大地產商蠢蠢欲動、大興土木,似乎馬鞍山又要再一次面對環境破壞嘅恐懼同挑戰。 最後,我哋嚟到礦工Cafe,唔使開礦,都可以品嘗礦石cookie,連同甘香嘅冰釀咖啡、馬鞍山全景模式,實在好chill好自在,真係好想永遠擁有咁樣嘅居住環境啊! 


之前講過:「人如果冇夢想,就會變成一條鹹魚。」大叔想做一條活生生嘅魚,因為可以隨時隨地游返嚟香港嘛!

留言

熱門文章