2023倫敦馬拉松(十三)

為咗增加路跑腳感,其實大叔亦約咗另外幾位不同代表,一齊歷遊香港地。


首先,係同舊同事跑友喺運動場操吓圈,互相分享呢幾年嚟別離後嘅生活點滴、依家想法同展望將來。跑喺跑道之上,原來自己已經冇咗往日拼搏嘅精神,反而多咗一份身體要緊嘅顧慮。不過,能夠見到仍然有咁多素人同高手練習跑步,睇見以前嘅大叔,真正嘅手足同行係非常重要。




另一晚,大叔又約咗超級越洋應援隊員,一齊hea遊中環-堅城-灣仔海濱,比較一下同幾年前環島時嘅模樣,到底有冇咩分別。兩岸建築物仍然係五光十色、公園增添唔少玩耍設施,不過會講廣東話嘅人就少咗好多。其實對談之間,不期然就會產生灰嘅感覺,與其時間都係向前走停唔到嘅話,倒不如多啲向好嘅方向諗吓,樂觀應對、處之泰然,你睇吓「對面咪係鄉下富士山囉!」




仲有一晚,搵嚟相識二十幾年好老朋友,又係熟齡先嚟跑全馬嘅人生勝利組;凡事有上天眷顧,依家生活無太大擔憂、無大起大跌大風浪、心境仍然保持開朗平和嘅香港人,已經算係大贏家,夫復何求呢!將軍澳新橋喺夜晚有燈光照耀,成為咗打卡景點,遲吓可以考慮大時大節舉行煙花匯演,就如台灣淡水一樣,為區內市民提供多一項方便娛樂選擇(其實由九龍東去元朗國睇煙花又真係好遠㗎!)回程見到好多共享單車阻街,因為冇固定泊位,搞咗咁多年都係為做而做;相對台灣或其他外國勢力就真係做得有聲有色,點解?正苦唔同囉!



探親行程接近尾聲,關於備戰倫馬,大叔從四方八面收集不同資訊,實在獲益良多,記錄如下:-


「倫馬限時八個鐘,一於放鬆心情玩盡佢」


「肌肉繃緊,需要按摩師嚟個深層推拿,再自己做多啲肌肉伸展同強化運動」


網上圖片只作參考

關於跑步練習模式,就有以下選項:-


「跑、行、跑、行、… … 無傷無痛完賽大法」


「成效顯注,勤練斜坡」


「時間緊迫,練習interval,再tempo」


「剛剛證實嘅成功例子,俾個建議大叔如下」



大叔會逐一嘗試,搵個最適合自己嘅訓練方案,亦會應承大家「平安過終點」。

最後,大家都要「保持正念思維、定立人生新目標、學習新事物、推動自己做好榜樣」。香港人,共勉之。


留言

熱門文章