2023倫敦馬拉松(十)

 

… … 



雖然沿路唔係山旮旯,但係如果想走得快,避開人潮都要有技巧,追返俾香港人更快嘅步伐,仲要趁著綠公仔閃動時,快速橫過馬路,唔需要浪費等候交通燈嘅時間。所以,人係好容易隨著大環境而改變,响台灣一年多學習、接受、實行慢活;但回港幾天,已經徹底融入香港地緊張、忙碌、高效率嘅生活模式。人學會變通唔係壞事,但記得唔好忘本,每個人都應該思考吓人生價值觀,「為何而生、為何而活」,好好堅持自己不死信念,就唔會咁容易被大量嘅軟性壞思想熏陶。好多朋友同大叔講,香港冇新聞、冇電視節目,已經好耐唔睇香港報紙、睇香港電視台,電台都只係聽一間嘅其中一個節目,上網都係睇外國片、海外消息,咁樣做個人唔會有咁多負面情緒,剩返更多時間做自己開心、更加有意義嘅事。



Anyway,講返今次未完嘅行程,北角同鰂魚涌交界,其實有座水務署大樓,牆上壁畫繪畫咗港九新界各個水塘,原來大叔都曾經喺跑步時經過,身為真香港人,真感覺良好兼好興奮,所以推介俾大家去打卡一番。



下一個景點,大家應該諗唔到嘅,就係香港殯儀館(俗稱大酒店),英文係 (Funeral Home)。人死後去咗邊度?天堂還是地獄?轉世輪迴還是飛往外星?無論如何,到時就係去咗另一個家,重新過活。所以靈魂嚟到Funeral Home真係無有好怕,萬事應該感到平安,再冇憤怒、怨恨、妒忌、沮喪種種嘅負面感受。因為人生在世匆匆幾十年,最終臭皮囊會腐朽、骨頭燒成灰燼,但無形思想不滅,跟隨靈魂一齊嚟到新天新地。在地球之上,自己曾經所做過嘅一切,上天一早已經睇在眼裡,點樣安排亦應該欣然接受,冇得投訴。所以,眼見好多人仍然走惡魔嘅道路,呢啲係佢哋嘅選擇,算L把啦!只要自己做個有用嘅人、做個好樣版,按照「志同道合、物以類聚」原則,大家都可以喺自己相信嘅家相見。


輕輕鬆鬆發完噏風,終於返到老家探望雙親,大叔霎時變回老人家眼中,永遠長唔大嘅孩子身份,永遠擁有純潔無邪的心。

留言

熱門文章